FAQ - Meest Gestelde Vragen
Heb je een vraag over je pakket of onze producten? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Is dat niet zo? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via info@wala-amsterdam.nl
Betaling
Hoe bestel ik?
Als je in de webshop bent:
1. Ga naar het product dat je wil
2. Klik op de ‘Toevoegen” knop.
3. Je wordt doorgestuurd naar de winkelwagen.
4. Mits er een korting is, vul je kortingscode in het vakje “Kortingscode invullen”
5. Controleer je winkelwagen en klik op “Afrekenen”
6. Log in op jouw WALA AMSTERDAM account of ga door als gast
7. Vul je gegevens in
8. Kies je gewenste verzendmethode
9. Kies je gewenste betaalmethode
10. Klik op “Kopen” en je wordt doorgestuurd naar de gekozen betaalmethode
11. Volg de instructies van je betaalmethode en je zal worden teruggestuurd naar WALA AMSTERDAM
12. Gefeliciteerd, je hebt besteld bij WALA AMSTWERDAM
13. Een bevestigingsmail zal worden verstuurd naar je ingevulde mailadres
14. We gaan zo snel mogelijk aan de slag om jouw bestelling te bezorgen.
Let op: jouw bestelling zal niet bezorgd worden als je nog niet betaald hebt.
Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te veranderen of annuleren nadat deze bevestigd is.
Wat voor betaalmogelijkheden heb ik?
Bij WALA AMSTERDAM® kun je op een van de volgende manieren betalen:
1– iDEAL
2– Creditcard – Visa – Mastercard – American Express
3- Paypal
4– Bancontact (Mistercash in België)
5– Apple pay
6– KBC/CBC-Betaalknop
7- Belfius
8– Klarna
Het betalen voor mijn bestelling lukt niet. Wat moet ik doen?
Hier een aantal tips die je kunnen helpen:
- Maak een account aan. Via een account kan je alsnog je betaling afronden.
- Doe de bestelling via een laptop en niet via een telefoon
Nog niet gelukt? Doe dan de bestelling opnieuw. Een bestelling is pas definitief wanneer de betaling is voldaan.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle productprijzen op onze website zijn inclusief BTW.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur.
Verzending & levering
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €4,95 voor verzendingen binnen Nederland, en €6,95 naar België.
De verzendkosten zijn binnen Nederland en België gratis bij bestellingen boven de €35,-.
Wat is de levertijd van de bestelling?
Wanneer je op werkdagen voor 22:30 besteld, morgen in huis
Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?
Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt je bestelling laten versturen naar een door jou opgegeven adres, óf het pakketje laten bezorgen op een PostNL locatie bij jou in de buurt.
Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
Nee, dat hoeft niet. Indien je tijdens het bezorgmoment niet aanwezig bent, wordt je bestelling naar een PostNL locatie bij jou in de buurt gebracht. De vervoerder laat je dan weten wanneer je de bestelling kunt ophalen.
Waar kan ik de status van mijn order bekijken?
Zodra het pakketje bij PostNL of DHL is afgeleverd ontvang je van ons een track & trace code waarmee je het pakketje precies kunt volgen.
Beschadigd bij ontvangst
Het kan helaas gebeuren dat je pakket beschadigd bezorgd wordt.
In dat geval kun je dit binnen 48 uur melden bij onze klantenservice via info@wala-amsterdam.nl
Na deze periode is het niet meer mogelijk om aanspraak te doen op de geleden schade.
Wij raden je aan bij een beschadigd pakket altijd foto’s te maken van de verpakking!
Bestelling niet ontvangen?
Is de bestelling verzonden? Dit weet je doordat je een e-mail van ons krijgt met een verzendbericht. Hierin staat of deze met track en trace is verzonden, of per brievenbuspost. Alle verzendmethodes kunnen vertraagd zijn tot maximaal 3 bezorgdagen. De bezorgdagen zijn dinsdag tot en met zaterdag. Heb je 3 bezorgdagen gewacht en nog steeds niets ontvangen? Dan starten wij een onderzoek. Neem hiervoor contact met ons op.
Ruilen & Retourneren
Ruilen / Retourbeleid
Op alle bestellingen via (www.wala-amsterdam.nl) heb je als consument 30 dagen bedenktijd. Deze termijn gaat in op het moment dat jouw bestelling geleverd is. Dit houdt in dat je zonder opgave van reden de producten aan ons kunt retourneren.
Retourvoorwaarden
Als jouw retour niet aan onderstaande retourcondities voldoet, kan WALA AMSTERDAM® jouw retour helaas niet accepteren. Er zullen verzendkosten in rekening gebracht worden om het product naar jou terug te versturen.
✓ Het product moet geretourneerd worden in een verpakking waardoor het product niet beschadigd kan worden.
✓ Alle bijgeleverde accessoires moeten in het pakket te zitten.
✓ Het product mag niet beschadigd zijn.
✓ Retourmeldingen buiten het 14-daagse retour termijn worden niet geaccepteerd.
Wie betaalt de retourkosten?
Wanneer je jouw product retourneert, zijn de kosten voor jou. De reden dat we hiervoor gekozen hebben, is omdat we om het milieu geven. We willen niet mensen aanmoedigen om onze producten te kopen en te retourneren, zonder dat ze er zeker van zijn. Dat zorgt er namelijk voor dat er meer geretourneerd wordt, wat betekent dat er meer en vaker producten vervoerd moeten worden. Dit verhoogt de CO2 uitstoot, wat slecht is voor het milieu.
Hoe kan ik het product retourneren?
Als je je product wil terugsturen voor een omruiling, terugbetaling of garantie, vul dan eerst ons retourformulier in.
Na het aanmelden van je retour zal deze zo snel mogelijk worden goedgekeurd en ontvang je van ons een e-mail met retourinstructies en een retouradres
Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
Retourzendingen verwerken wij doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen na binnenkomst.
Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
We storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. We maken de betaling als het ware ongedaan.