Verzending en levering
De verzendkosten bedragen €4,95 voor verzendingen binnen Nederland, en €6,95 naar België.
De verzendkosten zijn binnen Nederland en België gratis bij bestellingen boven de €35,-.
Bestellingen die Op werkdagen voor 22:30 uur geplaatst worden en op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Hierdoor heeft je je producten de volgende dag al in huis.
PostNL bezorgt geen pakketjes op zondag en ook niet op nationale feestdagen.
Bestelling volgen?
Na het versturen van de bestelling ontvang je een e-mail met Track & Trace code zodat je precies kunt zien wanneer jouw bestelling wordt bezorgd.
Thuisbezorging én ophalen bij een servicepoint PostNL
Je bestelling wordt veilig opgestuurd via PostNL. Indien je tijdens dit bezorgmoment niet aanwezig bent, wordt je bestelling naar een servicepoint gebracht bij jou in de buurt. PostNL laten een bericht achter zodat jij weet wanneer en waar je het pakket kunt afhalen. Als verzendmethode kun je er óók voor kiezen om je bestelling direct naar een servicepoint te nemen!
FAQ - Meest Gestelde Vragen
Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?
Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt je bestelling laten versturen naar een door jou opgegeven adres, óf het pakketje laten bezorgen op een PostNL locatie bij jou in de buurt.
Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
Nee, dat hoeft niet. Indien je tijdens het bezorgmoment niet aanwezig bent, wordt je bestelling naar een PostNL locatie bij jou in de buurt gebracht. De vervoerder laat je dan weten wanneer je de bestelling kunt ophalen.
Waar kan ik de status van mijn order bekijken?
Zodra het pakketje bij PostNL of DHL is afgeleverd ontvang je van ons een track & trace code waarmee je het pakketje precies kunt volgen.
Beschadigd bij ontvangst
Het kan helaas gebeuren dat je pakket beschadigd bezorgd wordt.
In dat geval kun je dit binnen 48 uur melden bij onze klantenservice via info@wala-amsterdam.com
Na deze periode is het niet meer mogelijk om aanspraak te doen op de geleden schade.
Wij raden je aan bij een beschadigd pakket altijd foto’s te maken van de verpakking!
Bestelling niet ontvangen?
Is de bestelling verzonden? Dit weet je doordat je een e-mail van ons krijgt met een verzendbericht. Hierin staat of deze met track en trace is verzonden, of per brievenbuspost. Alle verzendmethodes kunnen vertraagd zijn tot maximaal 3 bezorgdagen. De bezorgdagen zijn dinsdag tot en met zaterdag. Heb je 3 bezorgdagen gewacht en nog steeds niets ontvangen? Dan starten wij een onderzoek. Neem hiervoor contact met ons op.